Några av mina allra första "porträtt"

Inleder tecknings-kategorin med exempel på några av mina allra första så kallade porträtt... Den med Sharbat Gula (National Geographic-tjejen) är mitt absolut första försök till att teckna av någon, haha! Är nog bäst att inte lägga in referensbilderna tillsammans ;)



Dessa är gjorda i början av 2008 (och tack och lov har man väl utvecklats lite med tiden...) Har provat mig fram med olika sorters pennor, papper och andra hjälpmedel vilket jag tänkte blogga om vid ett annat tillfälle. Nu ska jag dock lägga mig tidigt för ovanlighetens skull, fick inte mer än 1,5 timmes sömn denna natt då jag smidigt nog både missuppfattat en studieuppgift och varit lite väl tidsoptimistisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0