Nobody

Okej, glöm "porträttet" jag påbörjade i förr-förra inlägget. Resultatet blev totalt misslyckat (vet inte vad det är med mig och papper som luddas). Men beslutade mig för att ge det en ny chans trots viss irritation, och nedan följer mitt andra försök! Begick tyvärr misstaget att teckna dit en hemsk frisyr, men hade följt magkänslan och skannat teckningen innan detta skedde... Så det är versionen ni får här :P

Valde att göra porträttet mer enligt blandbilden denna gång, därav det något intetsägande utseendet. Men kommer förmodligen testa detta fler gånger och då experimentera med intressantare drag haha.


Kommentarer
Postat av: EMELIE LILJEBERG

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig?

Kram

2011-12-30 @ 08:50:46
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0