HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN är jag klar med en uppgift som har hängt över mig sedan jag stack till Cuba!!!!! Tog med mig en hel jäkla bok på 1 kg men lyckades bara läsa sammanlagt 24 sidor. På flygresan dit. Så har nu på tre dagar gjort det jag missat under tre veckor (eller nä, en månad, hade nån vidrig förkylning ett tag efter att jag kom hem också). Men efter att ha skrivit om hur det sanna vetandet ligger i att erinra sig om det själen skådat i idévärlden innan födseln och inte i att med sinnena förnimma ting ur denna kroppsliga värld då resultatet av en växelverkan mellan föremålet och sinnesorganet är icke-kunskap och bara mening, känns det som att jag vet lite mindre och fattar lite sämre än jag gjorde innan denna helg...

Imorgon behöver jag terapi efter att ha utsatts för filosofi, så ska ge mig ut på en löptur, ta ett bad och tecka. En dag ledigt, sedan är det bara att sätta igång med nästa uppgift... Och jag vet inte varför jag fortsätter blogga om detta, det tråkigaste man kan skriva om typ? Aja, nu sängen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0