Scarlett Johansson

Och bara för att nya vindar blåser över bloggen och detta är början på en ny era får det bli ett andra inlägg, så här inom loppet av en timme! Tyckte det kändes helt fel att den anonyma blondinen i förr-förr-förr-förra inlägget ännu inte fått ett ansikte här, trots att jag avslutade porträttet någon gång i maj 2012. Som rubriken förtäljer är Jane Doe i själva verket Scarlett Johansson.
 

 
 
Jag kommer att lägga upp fler av mina alster inom kort, men ärligt talat har jag knappt tecknat alls det senaste året, vilket är synd. Ska försöka ändra på det med, men tills dess kommer denna blogg fokusera mindre på pennor och mer på annat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Art by Mai

Hehe det var på tiden! :) Jag förstår att det kan vara svårt att hitta inspirationen till att börja teckna igen. Den kommer och går lite som den vill.

2014-02-24 @ 17:38:03
URL: http://artbymai.blogg.se
Postat av: Art by Mai

Tack förresten! ;)

2014-02-24 @ 17:38:22
URL: http://artbymai.blogg.se
Postat av: Louise

Du är grym på att teckna, hoppas att du fortsätter med det :)

2016-01-19 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0